Reklamace

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti a v souladu s platným právním řádem České republiky. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil příp. chyby. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit prodávajícímu. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na:

1) vady vzniklé běžným používáním
2) nesprávným použitím výrobku
3) baterii hodinek

4) ztrátu šroubků sloužících k upevnění řemínku k pouzdru
5) vypadnuté kamínky
6) prasknutí skla
7) poškození vzniklá vodou, pokud nejde o hodinky s vodotěsností 100M a více

Jak postupovat?

1) zboží zašlete jako doporučený balík poštou (ne na dobírku ani kurýrem!) s kopií faktury a popisem závad
2) vyplňte a vytiskňete reklamační protokol zde:
, ten přiložte k balíku nebo zašlete emailem na guardo@email.cz